مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1400 ساعت 11:002021-07-11اقتصادي

استاندار خراسان شمالی، استاندار برتر در اجرای برنامه های ارتقای شاخص های سواد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: استاندار خراسان شمالی رتبه برتر در زمینه ارتقا سواد در کشور را کسب کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: استاندار خراسان شمالی رتبه برتر در زمینه ارتقا سواد در کشور را کسب کرد.

ملیحه یغمایی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار داشت: بر اساس آمارهای رسمی، نرخ باسوادی خراسان شمالی که طبق استاندارد، سنین 10 تا 49 سال را اندازه گیری می کند در سال 99 به 97 درصد رسیده است.

یغمایی ادامه داد: از جمله شاخص های تعیین شده سازمان نهضت سوادآموزی کشور اجرای طرح های ابلاغی، خلاقیت و مدیریت، بهبود کیفیت، اجرای مسابقات، مشتری مداری، گسترش مراکز یادگیری محلی، برنامه های عملیاتی و صیانت از سوادآموزی است که این ارزیابی ها در سه دسته سازمان های دولتی، نهادهای غیر دولتی و اشخاص صورت می گیرد و استاندارخراسان شمالی به عنوان استاندار برتر در این حوزه طی سال 99 انتخاب شد.

وی افزود: تاکنون 16 هزار و 816 نفر بی سواد و کم سواد در اجرای طرح ارتقای باسوادی و براساس تفاهم نامه امضا شده بین سازمان نهضت سوادآموزی و استانداری جذب شده اند.

وی با اشاره به اینکه بیش ترین گروه سنی جذب شده 30 تا 39 سال دارد، گفت: همچنین از افراد جذب شده بی سواد و کم سواد 34.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان شمالی، استاندار برتر در اجرای برنامه های ارتقای شاخص های سواد

استاندار خراسان شمالی، استاندار برتر در اجرای برنامه های ارتقای شاخص های سواد